epica
Рекламные идеи Российский журнал о творческом брэндинге YES!

На сайте 
Подписка
Архив журнала
Архив рубрик сайта
Эксперт клуб
Своя реклама
О журнале / Контакт
Есть вопрос!
Интересные ссылки
English
Поиск статей 

и или
На сайте выложено
1813 статьи Rambler's Top100



динамометрический ключ для автомобиля www.tech-russia.ru

Rambler's Top100

Authors

 

Jean-Marie Dru


YES! 2/01


Creative club

Jean-Marie Dru
"Method disruption helps to create brand-leaders"
Today Jean-Marie Dru is the president and CEO of TBWA'international. In 1996 he published the book "Disruption: Overturning conventions and Shaking Up the Marketplace", in which he proposed a radical new thinking about brand building. In the interview to our magazine he tells the essence of disruption method, gives many examples of disruption and advice how to persuade Russian advertisers not to be afraid when they are not like others: "It is necessary just to make them understand that they lose money. To achieve success in advertising you should be different. In the other way you help your competitor".


Рекламные Идеи
All rights reserved. Перепечатка материалов сервера без письменного согласия редакции запрещена.
Development and Support by Segmenta media

динамометрический ключ для автомобиля www.tech-russia.ru