epica
Рекламные идеи Российский журнал о творческом брэндинге YES!

На сайте 
Подписка
Архив журнала
Архив рубрик сайта
Эксперт клуб
Своя реклама
О журнале / Контакт
Есть вопрос!
Интересные ссылки
English
Поиск статей 

и или
На сайте выложено
1813 статьи Rambler's Top100





Rambler's Top100

Authors

 

Kirill Burdey


YES! 1/01


Branding

Kirill Burdey
Oleg Dembo
Line extension: strategy of success or a way to nowhere?
Line extension - the release of different types of goods under one brand is a well-spread practice not only in Russia but also in the world. This strategy has a lot of obvious advantages and not obvious disadvantages. The authors analyze the strategy of the following brands: Valio, "My family", "Nuri princess (Candy, Gita, Java)" and the reasons for the success of line extension strategy. But on the whole the researchers recommend to reduce line extension to minimum.


Рекламные Идеи
All rights reserved. Перепечатка материалов сервера без письменного согласия редакции запрещена.
Development and Support by Segmenta media